پابجی بینهایت و بدون بن

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
بازدید : 311 | نویسنده : |

بروزرسانی PUBG Mobile 0.21.0 قبلاً سرورها را تحت تأثیر قرار داده است و بازیکنان می توانند این به روزرسانی را از فروشگاه Google Play نصب کنند. با این حال ، بازیکنانی که نمی توانند از Google Play به بازی دسترسی پیدا کنند ، می توانند از طریق پیوندهای بارگیری خارجی استفاده کنند. لینک های دانلود را می توانید در زیر پیدا کنید.
PUBG Mobile Lite به عنوان نسخه سبک تر PUBG Mobile که نیاز به سخت افزار کمتری دارد ، به گیمرهای سراسر دنیا معرفی شد. این بازی فقط حدود 600 مگابایت فضای ذخیره سازی را اشغال می کند و می تواند به صورت یکپارچه روی 1 گیگابایت RAM نیز اجرا شود. با این حال ، این بازی از Unreal Engine 4 استفاده می کند و از بسیاری جنبه ها با بازی اصلی متفاوت است. در نتیجه ترکیبی بی نظیر و در عین حال آشنا از بهترین تجربه نبرد رویال موبایل. در زیر PUBG Mobile Lite 0.21.0 را پیدا کنید: APK بارگیری از لینک مستقیم.


PlayerUnknown’s Battlegrounds (PUBG) یک بازی آنلاین چند نفره نبرد رویال است که توسط PUBG Corporation ، یکی از شرکت های تابعه شرکت بازی های ویدیویی Bluehole کره جنوبی ساخته و منتشر شده است. این بازی بر اساس مد های قبلی است که توسط Brendan "PlayerUnknown" Greene برای بازی های دیگر ساخته شده است ، با الهام از فیلم 2000 ژاپنی Battle Royale ساخته شده است و تحت هدایت خلاق Greene به یک بازی مستقل گسترش یافته است. در این بازی ، حداکثر یکصد بازیکن با چتر نجات به یک جزیره می روند و به دنبال سلاح و تجهیزات برای کشتن دیگران هستند در حالی که از کشته شدن خود جلوگیری می کنند. منطقه امن موجود در نقشه بازی با گذشت زمان کاهش می یابد و بازیکنان زنده مانده را به مناطق تنگتر هدایت می کند تا برخوردها را مجبور کنند. آخرین بازیکن یا تیم ایستاده در این مرحله پیروز می شود.

اگر میخواهید پابجی مود شده را نصب کنید حتما به لینک قبلی یه سری بزنید.

 


می پسندم نمی پسندم

چهار شنبه 6 فروردين 1400 -15:49 نظرات()
بازدید : 312 | نویسنده : |

ا                       

 

 

 

 

 

 

 

گر نگاهی به تاریخچه فتوشاپ بیاندازیم می‌بینیم که در ابتدا برای ویرایش عکسجهت چاپ روی کاغذ طراحی‌شده بود اما به‌مرور زمان و رفته‌رفته و با بیشتر شدن کارهای مربوط به امور گرافیکی کاربرد فتوشاپ نیز هم‌زمان برابر با این نیازها بیشتر و بیشتر شد .

 فتوشاپ يك برنامه ي گرافيكي( دو بعدي و پيكسلي) براي طراحي و ويرايش تصاوير است که سازنده ی آن شرکت ادوب میباشد

به كلمه ي طراحي دقت كنيد چون با فتوشاپ علاوه بر ويرايش تصاوير موجود كه بيشتر كارايي آن است مي توان طرحي را از صفر ايجاد كرد.

علت معروف بودن این نرم افزار  

 

فتوشاپ يك نرم افزار اصيل و در عين حال به روز است. از گذشته تا به حال، اكثر يا مي توان گفت همه ي ويرايشگران تصاوير اعم از عكاسان، طراحان، گرافيست ها، هنرمندان، دانشجويان و ... از فتوشاپ در طراحي يا ويرايش عكس هاي خود استفاده كرده اند. به همين دليل نرم افزار فتوشاپ اينقدر محبوب شده است تا جايي كه وقتي مي خواهيم بگوييم يك عكس دستكاري شده است، مي گوييم فتوشاپي است.

 

فتوشاپ  يك نرم افزاری است که با عكس هاي پيكسلي كار مي كند و اگر حتی يك عكس برداري در آن وارد كنيد، آن را به پيكسلي تبديل مي كند.

تصاوير دو نوع هستند

پيكسلي و  برداری

کاربرد های گرافیک

 در طراحی گرافیک دیجیتال به وسیله ی این نرم افزار میتوان تصاویری خلاقانه را با ابزار های بیشمار و حرفه ای فتوشاپ طراحی کرد و در زمینه های مختلف مانند طراحی بنر و پوستر تبلیغاتی، طراحی بسته بندی محصولات، ایجاد تایپوگرافی، طراحی جلد کتاب و.. به نمایش گذاشت. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


می پسندم نمی پسندم

پنج شنبه 26 فروردين 1400 -1:47 نظرات()