فرودگاه شیراز دومین فرودگاه پروازی کشور

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
بازدید : 688 | نویسنده : |

فرودگاه شهید دستغیب شیراز دارای ترمینال خارجی با ظرفیت جا به جایی دو میلیون مسافر است.

به گزارش گروه استان های پرتال خبر از شیراز؛ رضا بدیعی مدیر کل فرودگاه های استان فارس با بیان این که فرودگاه بین المللی شیراز پس از فرودگاه امام (ره) به دومین فرودگاه پروازی کشور تبدیل می شود افزود: فرودگاه شهید دستغیب شیراز به زودی  دارای ترمینال خارجی با ظرفیت جابجایی دو میلیون مسافر می شود.
وی افزود: ترمینال پرواز های خارجی فرودگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز در زمینی به مساحت ۲۳ هزارمترمربع و هزینه ای افزون بر ۱۵۰ میلیارد تومان با ۳۰ درصد که درطی هشت ماه پارسال تاکنون ۴۰ میلیارد تومان هزینه عملیاتی این طرح بوده  است.
بدیعی فرد توسعه پارکینگ هواپیما فرودگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز را درزمینی به مساحت ۸۰ هزار مترمربع با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد درحال ساخت عنوان کرد و ادامه داد: با اجرایی شدن این پروژه در آینده شاهد ورود هواپیما هایی پهن پیکر دراین فرودگاه هستیم.
مدیرکل فرودگاه های استان فارس اجرایی شدن طرح های پروازی درفرودگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز را بستر ورود شرکت های هواپیمایی خارجی به ویژه شرکت هوایی ترکیه دراستان فارس دانست و گفت: در تدوین پیمان شیکاگو دو اصل درایجاد صنعت هوانوردی شامل صنعت باید کمک به حس نوعدوستی، تقویت نزدیکی ملت ها، برقرارصلح در دنیا و رفاه و آسایش را که منجربه آثار القایی وتکاثر درحوزه های فرابخشی به ویژه دربخش صنعت گردشگری موردتوجه قرارگرفته است.
وی از شرکت هواپیمایی ترکیه به عنوان یکی از ایرلاین های طراز اول درسطح منطقه عنوان کرد و تصریح کرد: این خطوط هوایی به عنوان صنعت هوانوردی دردنیا مطرح است و حضور آن درفرودگاه شیراز مزیتی برای استان است.

می پسندم نمی پسندم
برچسب ها : ,

شنبه 23 مرداد 1395 -1:2 نظرات()
بازدید : 660 | نویسنده : |

پورمحمدی گفت: هنوز احضاریه‌ای برای حضور در دادگاه به دستم نرسیده است.

علی اصغر پورمحمدی، مدیر شبکه سه سیما در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی پرتال خبر؛در خصوص اخبار منتشر شده پیرامون احضار وی به دادسرای جنایی به جرم تسبیب در قتل اظهار داشت: بسیاری از خبرگزاری‌ها این خبر را منتشر کرده‌اند، اما هنوز احضاریه به دست من نرسیده است و از صحت و سقم آن اطلاعی ندارم. اینکه چرا قبل از ارسال احضاریه این خبر رسانه‌ای شده، برایم سؤال برانگیز است. 

وی ادامه داد: من اصلاً اطلاع ندارم که محل این دادگاه کجاست، اما به محض دریافت احضاریه در دادگاه حاضر خواهم شد و به هرچه قانون و قانون‌گذار حکم کند، تبعیت می‌کنم.

پورمحمدی گفت: چندی پیش شنیده بودم که دادگاه تهیه کننده و کارگردان سریال «۵ کیلومتر تا بهشت» را به پرداخت یک چهارم دیه محکوم کرده است، اما درباره احضار دیگران چنین سخنی در میان نبود و هنوز هم برگه‌ای به دستم نرسیده است.
 
مدیر شبکه سه سیما خاطرنشان کرد: مدیران صدا و سیما درباره برنامه‌های پخش شده از رسانه ملی پرونده‌های بسیاری در دستگاه قضایی دارند و به طور معمول به محاکم رفت و آمد می‌کنند، من هم قبل و بعد از انقلاب به دادگاه‌های بسیاری رفته‌ام. فایده شرکت در این جلسات آشنایی با قوانین حقوقی است.

وی با بیان اینکه مراحل تحقیق در این پرونده به درستی انجام نشده است، افزود: اینکه فردی تلویزیون نگاه می‌کند و تأثیرات تلویزیون باعث قتلش می‌شود، موجب تأسف و تأثر است. باید صاحب نظران در این باره بیاندیشند و راه‌حل‌های اساسی برای آن پیدا کنند. 

پور محمدی افزود: متاسفانه در کشور ما که فرزند سالاری وجود دارد و ساعت خواب کودکان منظم نیست، والدین برای ساعت خواب فرزندانشان برنامه‌ای ندارند. مشخص نیست که در این میان تلویزیون چه باید بکند؟

مدیر شبکه سه سیما عنوان کرد: بهتر بود دادگاه در مورد این پرونده تحقیقات بیشتری انجام می‌داد تا متوجه شود که در تولید و پخش یک سریال یا فیلم چه کسانی سهم و نقش دارند و چه کسانی مقصرند؟ اما با همه مباحث بنده به عنوان مدیر شبکه سه مسئولیت کوتاهی‌ها و تقصیراتی را که در بخش های گوناگون صدا و سیما رخ داده است، به عهده می‌گیرم.

وی در پایان گفت: تسبیب هم کلمه جالبی است!

گفتنی است، دو روز قبل خبری منبی بر احضار پور محمدی شبکه سه سیما به عنوان صادرکننده مجوز پخش سریال «۵ کیلومتر تا بهشت» و علیرضا افخمی به عنوان کارگردان این سریال به دادسرای جنایی تهران به اتهام تسبیب در مرگ مرحوم «مهدی کوهی» منتشر شد. گفته می شود این نوجوان که مبتلا به اختلال بیش فعالی بوده، تحت تأثیر محتوای این مجموعه تلویزیونی اقدام به حلق آویز کردن خود کرده است.

 


می پسندم نمی پسندم
برچسب ها : ,

شنبه 23 مرداد 1395 -1:2 نظرات()
بازدید : 705 | نویسنده : |

احمقانه‌ترین نشانه‌گذاری‌های خیابانی که موجب حواس‌پرتی رانندگان هنگام رانندگی می‌شود، معرفی شدند.

 
نشانه‌گذاری‌های احمقانه‌ای که شما را به حواس‌پرتی می‌رانند +تصاویر
نشانه‌گذاری‌های احمقانه‌ای که شما را به حواس‌پرتی می‌رانند +تصاویر
نشانه‌گذاری‌های احمقانه‌ای که شما را به حواس‌پرتی می‌رانند +تصاویر

بعضی از این نشانه‌ها که در خیابان کشیده شده‌اند، برای رانندگانی کشیده شده‌اند که خودروی آن‌ها فقط ۱۲ فوت طول داشته باشد تا خودروی خود را پارک کنند.

نشانه‌گذاری‌های احمقانه‌ای که شما را به حواس‌پرتی می‌رانند +تصاویر
نشانه‌گذاری‌های احمقانه‌ای که شما را به حواس‌پرتی می‌رانند +تصاویر
نشانه‌گذاری‌های احمقانه‌ای که شما را به حواس‌پرتی می‌رانند +تصاویر
نشانه‌گذاری‌های احمقانه‌ای که شما را به حواس‌پرتی می‌رانند +تصاویر
نشانه‌گذاری‌های احمقانه‌ای که شما را به حواس‌پرتی می‌رانند +تصاویر
نشانه‌گذاری‌های احمقانه‌ای که شما را به حواس‌پرتی می‌رانند +تصاویر

گفتنی است، این نشانه‌ها احمقانه ترین نشانه‌ها در تمام جهان شناخته شده‌اند.

 


می پسندم نمی پسندم
برچسب ها : ,

شنبه 23 مرداد 1395 -1:1 نظرات()
بازدید : 651 | نویسنده : |

اراک؛

پس از گذشت ۲۴ ساعت جسد جوان ۳۲ ساله شازندی از دریاچه کوکبیه این شهرستان بیرون کشیده شد .

 به گزارش خبرنگار گروه استان های پرتال خبر از اراک  جسد جوان ۳۲ ساله شازندی که عصر دیروز در دریاچه کوکبیه این شهرستان غرق شده بود ، امروز بیرون کشیده شد.
در
پی این حادثه نیروهای امدادی و غریق نجات در جستجوی این جوان موفق به پیدا
کردن جسد وی نشده و جستجو به امروز جمعه موکول شد که با کمک نیروهای
امدادی و غواصان جسد از آب بیرون کشیده شد .
علی رغم وجود تابلوهای شنا
ممنوع و رخ دادن اتفاقهای مشابه در روزها و ماههای گذشته در این دریاچه اما
برخی افراد به این موضوع توجه نکرده و بدون رعایت نکات ایمنی اقدام به شنا
در دریاچه منطقه کوکبیه می کنند  .
وقوع چنین حوادثی لزوم توجه بیشتر
مسئولین بر نظارت و کنترل این منطقه را دوچندان کرده است ، البته مردم به
ویژه جوانان هم باید به تابلو های شنا ممنوع توجه کرده و در مکانهای ممنوعه
شنا نکنند دریاچه طبیعی منطقه کوکبیه شازند بر اثر بارشهای خوب در سال
جاری و به دلیل وجود چاله های عمیق و گسترده در منطقه به وجود آمده که در
صورت فراهم کردن زیرساخت ها و رسیدگی به این منطقه، فضایی مناسب برای جذب
گردشگر است.

می پسندم نمی پسندم
برچسب ها : ,

شنبه 23 مرداد 1395 -1:1 نظرات()
بازدید : 564 | نویسنده : |

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکى لرستان توضیحى در خصوص نصب بنر عذرخواهى بیمار سر در مطب پزشک، توضیحاتى ارائه داد.

وی ادامه داد: بیمار ١۴ تیرماه به بیمارستان امام جعفر صادق(ع) مراجعه کرده و طبق دستور دکتر فیروزى، متخصص ارتوپد بیمارستان،سى تى اسکن شده و بسترى مى شود، اما زمانى که پزشک روز بعد براى معاینه به اتاق بیمار مراجعه مى کند، اثرى از بیمار نبوده است.

 

آستراکى افزود: متخصص ارتوپد در حال ورود به اتاق عمل، به این بیمار با لباس شخصى برخورد مى  کند. على رغم اصرار بیمار براى جراحى، از سوى دکتر فیروزى بانداژ ساده راه درمان اعلام شده بود که به دنبال مخالفت پزشک براى جراحى، متخصص مورد فحاشى قرار مى گیرد.

وی عنوان کرد: بیمار پس از خروج از بیمارستان به مطب دکتر فیروزى  مراجعه کرده و مجدد رفتارى غیرعادى از خود نشان مى دهد. اکنون تصویر بنر عذرخواهى بیمار که سردر مطب متخصص ارتوپد نصب شده است، در فضاى مجازى دست به دست مى شود.

آستراکى یادآور شد: پزشک متخصص،هیچ گاه از بیمار درخواست عذرخواهى نداشته وچنین واکنشى از این بیمار با رفتار غیرعادى که در گذشته داشته، غیرقابل پیش بینى نبوده است.

 


می پسندم نمی پسندم
برچسب ها : ,

شنبه 23 مرداد 1395 -1:0 نظرات()