درخواست آنلاین دکتر

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
بازدید : 314 | نویسنده : |


در دکتر یاب می فهمیم که مراجعه به پزشک برای بسیاری از افراد دشوار است. صرف نظر از اینکه شما برای مراجعه به کلینیک بیش از حد مشغول هستید ، احساس نمی کنید که از رختخواب خارج شده اید و یا خارج از کشور هستید و باید با یک پزشک صحبت کنید ، دریافت توصیه های پزشکی آنلاین از دکتر یاب آسانتر نخواهد بود.

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که از طریق درگاه رزرو ما یک قرار ملاقات را بصورت آنلاین رزرو کنید و فرمی را که سپس از طریق ایمیل برای شما ارسال می شود ، تکمیل کنید. به دنبال این ، قبل از مشاوره خود یک ایمیل دریافت خواهید کرد. به سادگی روی پیوند کلیک کنید و فوراً با یک پزشک آنلاین صحبت کنید.

در حالی که ما از ارائه این خدمات به بیماران خود بسیار خوشحال هستیم ، اما می فهمیم که برخی افراد ترجیح می دهند مسائل مربوط به سلامتی خود را شخصاً مورد بحث قرار دهند ، به همین دلیل کلینیک های فیزیکی ما همیشه در دسترس افراد نیازمند هستند. فقط تعدادی از خدمات ما شامل تنظیم خانواده و بهداشت زنان ، آزمایش خون و آلرژی ، پزشکی و خدمات عمومی خصوصی هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات ما و اینکه چگونه امروز می توانیم به شما کمک کنیم ، به سادگی از وب سایت ما بازدید کنید.

اگر نیاز به درخواست آنلاین پزشک دارید، سایت دکتر یاب بهترین گزینه می باشد.

اگرچه قابل درک است که ، در بعضی موارد ، مراجعه حضوری به پزشک ضروری است (به عنوان مثال ، یک پزشک آنلاین قادر به بررسی فیزیکی پای شما برای شکستگی استخوان نیست) ، مواردی وجود دارد که یک پزشک آنلاین می تواند به همان اندازه موثر باشد. پزشکان آنلاین می توانند به شرح علائم پاسخ دهند ، سابقه سلامتی شما را تعیین کنند و برای شرایط معمول دارو تجویز کنند - چیزی که باعث صرفه جویی در وقت مردم در سراسر انگلیس می شود.

در زیر ، برخی از مزایای مشاوره آنلاین پزشکان را بررسی می کنیم. اگر با مسئله بهداشتی روبرو هستید که اضطراری نیست و به فوریت پزشکی احتیاج ندارد ، یک مشاوره پزشکی آنلاین می تواند برای شما مناسب باشد. برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید.


می پسندم نمی پسندم

جمعه 1 خرداد 1400 -1:55 نظرات()
بازدید : 319 | نویسنده : |

بسیاری از کسب و کارها برای ارسال بسته‌های خود، به خدمات لجستیکی شرکت‌های پستی نیاز دارند. بعضی از کسب و کارها فقط ارسال درون شهری دارند و بعضی دیگر علاوه بر آن ارسال بین شهری یا حتی بین‌المللی نیز دارند.

انتخاب شرکت لجستیکی مناسب نیاز به بررسی و حساسیت بالایی دارد؛ چرا که ارسال و تحویل بسته به گیرنده‌ی نهایی از مهم‌ترین مراحل در فرآیندهای لجستیکی بوده و در رونق کسب و کار شما و رضایت مشتریان بسیار تاثیرگذار خواهد بود. در این مطلب خدمات پستی دو شرکت تیپاکس و تی نکست را به‌عنوان بهترین راهکارهای ارسال بسته بررسی خواهیم کرد.

شرکت تیپاکس با سابقه ۶۰ ساله خود در صنعت کوریر سرویس، با برخورداری از گسترده‌ترین شبکه خدماتی جمع‌آوری و توزیع بسته توانسته است از گذشته تاکنون، در مسیر نوآوری و توسعه قدم بردارد. این شرکت به عنوان بنیانگذار خدمات کوریر یا همان سرویس حمل درب به درب، یکی از معتبرترین و توانمندترین دستگاه‌های اجرایی در امور خدمات حمل‌ونقل در ایران است که تحت نظارت اپراتور اول پست خصوصی کشور فعالیت دارد.

تیپاکس با سرویس‌های اکسپرس زمینی، اکسپرس هوایی، اکسپرس بین‌الملل خدمات ارسال بسته داخل ایران و خارج از آن را ارائه می‌دهد؛ از مزایای تیپاکس می‌توان به بیمه‌ی مرسولات، امکان رهگیری بسته، امکان برآورد قیمت براساس مسافت، حجم و وزن بسته‌ها وخدمات بسته‌بندی اشاره کرد. در ادامه به بررسی سرویس‌های تیپاکس می‌پردازیم.

از طریق تماس تلفنی و یا استفاده از اپلیکیشن مای تیپاکس، نماینده تیپاکس یار خود را به محل حضور فرستنده رسانده و بسته را دریافت می‌کند. پس از انجام مراحل ارسال، بسته در محل حضور گیرنده تحویل داده می‌شود. استفاده از این سرویس برای کلیه مشتریان حقیقی و حقوقی امکان‌پذیر است. مرسوله‌ای که به وسیله تیپاکس ارسال می‌شود، در کوتاه‌ترین زمان به دست گیرنده می‌رسد و هزینه ارسال آن به صورت نقدی، اعتباری و پس‌کرایه خواهد بود. تیپاکس با ارسال ۵۰۰۰۰ بسته در روز، ۳۷۰۰ نفر پرسنل، ۵۰۰ نمایندگی و ۸۰۰ ماشین حمل، بزرگ‌ترین شرکت‌ پست خصوصی در ایران است.

 تیپاکس

از دیگر مزیت‌های تیپاکس این است که شما می‌توانید کالاهای ارسالی خود را به مناطق دورافتاده‌ای که دارای شعبه نیستند نیز ارسال کنید. البته این امر در صورتی امکان‌پذیر است که مشتری هزینه سرویس آن را پرداخت کند. همچنین سرویس اکسپرس هوایی نیز در تیپاکس ارائه می‌شود؛ برای این که بسته‌ها در سریع‌ترین حالت ممکن بتوانند به مقصد برسند، لازم است که از سرویس متفاوتی استفاده شود. سرویس اکسپرس هوایی با استفاده از خطوط هوایی، بسته را در یک روز کاری و برای مناطق آزاد کیش و قشم در دو روز کاری تحویل می‌دهد.

تی نکست به عنوان اولین ارائه‌دهنده سرویس تحویل در همان روز در ایران، یکی از معتبرترین شرکت‌های لجستیکی درون شهری است که تا کنون بیش از یک میلیون ارسال بسته را در سطح شهر تهران انجام داده است. تی نکست تنها به کسب و کارها سرویس می‌دهد و به عنوان یک شرکت لجستیکی متخصص و متعهد در ارسال بسته، تمامی امور لجستیکی کسب و کار شما را بر عهده می‌گیرد. خدمات انبارداری، پرداخت در محل، خدمات API، زمان‌بندی منعطف،‌ ارائه خدمات تحویل در همان روز و تحویل در روز بعد، سرویس مرجوعی، دریافت و تحویل رسید بدون هزینه اضافی، پیک متخصص و آموزش‌دیده، پشتیبانی آنلاین، رهگیری مرسوله در سایت، بیمه مرسولات،‌ ارائه پنل شرکتی و … از مزایای همکاری با تی نکست است.

 


می پسندم نمی پسندم

پنج شنبه 1 خرداد 1400 -23:44 نظرات()
بازدید : 327 | نویسنده : |

شرکت پارسیان لیزر بهترین گزینه برای خدمات برشکاری در کشور

خدمات برش لیزر در دو دسته بندی کلی خدمات برش لیزری فلزات و خدمات برش لیزر غیر فلزات دسته بندی و معرفی میگردد.

این سرویس ها در زمینه انواع برش های صنعتی و نیمه صنعتی بر روی فلزات و غیرفلزات مختلف انجام می پذیرد و شرح خدمات ازائه شده در این بخش ها بسیار گسترده است.

نتیجه استفاده از لیزر در صنعت برش سبب بالا رفتن کیفیت محصول نهایی ، بالا رفتن ظرافت و دقت برش و همچنین کاهش هزینه های نیروی انسانی خواهد بود.

حکاکی نام و نشان تجاری یک محصول بر روی بدنه آن ، ساخت انواع تندیس ها با استفاده از حکاکی لیزری ، ایجاد نقش و نگار بر روی انواع پارچه ، چرم ، چوب، کاغذ و کارت و بسیاری از اجسام دیگر از جمله مزیت هایی است که دستگاه های حکاکی لیزری برای ما فراهم میکنند.

انواع برش لیزر

خدمات برش لیزر در دو دسته بندی کلی خدمات برش لیزری فلزات و خدمات برش لیزر غیر فلزات دسته بندی و معرفی میگردد.

طراحی حرفه ای

خدمات طراحی شرکت پارسیان لیزر، تممایز بودن شما را تضمین خواهد کرد.

مجموعه سازی

شرکت پارسیان لیزر با بهره‌گیری از کارشناسان مجرب، فرایندهای مجموعه سازی را برای صنایع مختلف انجام دهد و در جهت ارتقای روش‌های تولید گام بردارد.

 

مجموعه صنعتی پارسیان لیزر فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ واقع در شهرک صنعتی چهاردانگه استان تهران در زمینه شیت‌متال، برش لیزر و خمکاری با بهره‌گیری از تجهیزات و ماشین‌آلات روز دنیا، بر اساس استانداردهای بین‌المللی و همچنین با به کارگیری نیروی انسانی مجرب و متخصص آغاز نمود.

مجموعه صنعتی پارسیان لیزر به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت برش فلزات به وسیله دستگاه‌های برش لیزر، خط مشی خود را در جهت ارتقای صنعت کشور و افزایش سطح کیفی محصولات مرتبط قرار داده است.

راه های ارتباطی با شرکت پارسیان لیزر

تهران، شهرک صنعتی چهاردانگه، خیابان 20/5 نفیس، پلاک 15

02155259297

info@parsianlaserco.com

منبع: https://parsianlaserco.com/


می پسندم نمی پسندم

پنج شنبه 28 خرداد 1400 -16:36 نظرات()