کمی درباره سیستم مدیریت پارکینگ

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
بازدید : 374 | نویسنده : |

مطالعات پارکینگ به دلایلی همچون تعیین میزان نیاز به پارکینگ در نقاط مختلف و بررسی نیازهای فیزیکی برای بهبود و یا توسعه پارکینگ­های موجود انجام می­شود. فضایی از اراضی شهری را که برای وسایل نقلیه موتوری تخصیص یافته است می­توان به فضای حرکت و فضای توقف تقسیم بندی نمود. منبع این فضاها در نواحی پرتراکم مانند نواحی مرکزی و تجاری اصلی شهر کمیاب است. در اینگونه نواحی وسایل نقلیه از نظر نیازهای فضایی در رقابت هستند. به عنوان مثال می­توان به مسئله پارکینگ حاشیه­ای خیابان و تقسیم کل فضای خیابان به فضای مربوط به وسایل نقلیه متحرک و فضای مربوط به وسایل نقلیه متوقف اشاره نمود. با این وجود هیچ راه حل صریحی برای این مسئله وجود ندارد، زیرا معیارهایی که باید در تدوین یک راه حل دنبال شوند بستگی به اهداف اجتماع داشته و میان جوامع مختلف متفاوت هستند.

مشکلات رایج در سیستم های کنترل پارکینگ سنتی عبارتند از:

• مدیران پارکینگ ها اطلاعات دقیقی از تعداد فضاهای پارک خالی، ندارند و معمولاٌ به چک کردن ساده توسط ناظرین حاضر در فضاها بسنده می کنند. 
• ماشینی که وارد پارکینگ می شود بدلیل عدم اطلاع از فضاهای خالی در کل محوطه پارکینگ، تنها به فضاهای خالی در اطراف ورودی پارکینگ بسنده می کند و این باعث راه بندان می شود.
• از آنجاییکه در پارکینگ افرادی باید به صورت تمام وقت، فضاهای خالی را چک کنند و همچنین ماشین های جدید را به سمت فضاهای خالی هدایت کنند بنابراین وجود این افراد باعث افزایش هزینه خواهد شد.
• مدیر پارکینگ برآوردی از فضاهای خالی در ساعات مختلف را ندارد و این باعث می شود در بهینه جا دادن ماشین های ورودی خوب عمل نکند.

 

 


می پسندم نمی پسندم

جمعه 5 خرداد 1396 -19:2 نظرات()