نگاهی به شهر اهواز

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
بازدید : 276 | نویسنده : |

مرکز استان خوزستان، اهواز، در حاشیه رودخانه کارون (کارون)، بزرگترین رودخانه و تنها آبراه قابل کشتیرانی ایران ساخته شده است. اهواز آب و هوای کویری دارد و تابستان های گرم و زمستان های کوتاه و معتدل را تجربه می کند. اهواز یکی از گرم ترین شهرهای ایران است که دمای آن در تابستان به ۴۵ تا گاهی ۵۰ درجه سانتی گراد می رسد. این شهر اغلب در معرض طوفان های شن و گرد و غبار است. جهت خرید بلیط لحظه آخری تهران اهواز سایت آس چارتر بهترین گزینه می باشد.

برخی از مورخان بر این باورند که اهواز در زمان هخامنشیان (550-330 قبل از میلاد) تاریانا نام داشته است. برخی دیگر معتقدند که این شهر آگینیس است که در منابع یونانی به آن اشاره شده است.

بنیانگذار سلسله ساسانی اردشیر اول (180-242 میلادی) شهر را در دو طرف رودخانه بازسازی کرد و نیمی را برای خدا و نیمی دیگر را برای خود تعیین کرد و آن را هرمز اردشیر نامید. در عصر ساسانیان (۲۲۴–۶۵۱ میلادی) این شهر به مرکز تولید پارچه و مرکز تجارت تبدیل شد.

در زمان حمله اعراب، نیمی از شهر را اعیان نشین و به نام هرمشیر و نیمی دیگر را تجار سکونت داشتند و به آن حجستان وکار (بازار خوزستان) می گفتند. پس از حمله اعراب تنها نیمی از بازار شهر دست نخورده باقی ماند.

در اوایل دوران اسلامی، اهواز به عنوان بازار شهر رونق گرفت و به سوق الاهواز (بازار اهواز) معروف شد. با این حال، این شهر در طول قرن ها درگیری و مبارزات بی پایان قدرت به ویرانه سقوط کرد.

در دوره قاجار ناصرالدین شاه (1831-1896) بندری در کنار شهر ساخت و آن را ناصری یا ناصریه نامید. موسس سلسله پهلوی رضا شاه (1878-1944) نام شهر را به اهواز تغییر داد. این شهر در جریان جنگ عراق و ایران در دهه 1980 به شدت آسیب دید.

اهواز به دلیل 9 پل ساخته شده بر روی رودخانه کارون به نام های پل سفید (پل سفید)، پل سیاه (پل پیروزی)، پل نادری (پل چهارم) و گفتگویی تمدن ها (گفتگوی تمدن ها) به شهر پل ها معروف است. پل).

این شهر دارای جامعه مندایی (صابیان) قابل توجهی است که پیروان یحیی باپتیست هستند. مندائیان را اغلب می توان در حال انجام مراسم تعمید هفتگی خود در کنار رودخانه کارون دید.

تالاب های متعددی در نزدیکی اهواز وجود دارد که از آن جمله می توان به تالاب بامدژ (بامدژ) و تالاب گندمان اشاره کرد.


می پسندم نمی پسندم

دو شنبه 25 ارديبهشت 1401 -11:59 نظرات()
بازدید : 256 | نویسنده : |

آیا با مشکل لوله بازکنی در غرب تهران مواجه هستید؟ لوله جدید در کنار شماست تا با کمترین هزینه برای همیشه از گرفتگی مداوم لوله ها خلاص شوید. نوین لوله در غرب تهران حدود هفتاد شعبه فعال مجرب ترین سرویس دهنده را به محل شما اعزام می کند. نگران هزینه و زمان نباشید. موتور تیوب جدید با کمترین نرخ زیر اتحادیه و منصفانه ترین قیمت ها با بالاترین سرعت همیشه آماده و فعال است. شرکت لوله بازکنی غرب تهران ارزان ترین لوله بازکنی در غرب تهران به صورت شبانه روزی فعالیت می کند. اگر مشکل گرفتگی فاضلاب در منزل خود دارید فقط با شماره 09101702050 تماس بگیرید. این شرکت زیر نظر اتحادیه می باشد و کلیه خدمات با قیمت مناسب و کاملا تمیز و بهداشتی با 45% تخفیف در سال جدید ارائه می گردد.

 

لوله بازکنی غرب تهران

  • سرویس فوری افتتاح توالت فرنگی ایرانی و فرنگی توسط تیم ماهر
  • 150 نفر نیروی کار و شناسایی کار حرفه ای را تجربه کردند
  • رفع گرفتگی انواع فاضلاب حمام، حمام و توالت
  • دستگاه های قدرتمند و قدرتمند به روز رسانی در غرب تهران
  • برای حفظ نظافت از فنرهای جداگانه برای توالت و حمام استفاده کنید
  • تمام ابزارها را با محلول تمیز کننده ضد عفونی کنید
  • رفع گرفتگی لوله های سینک و توالت
  • لوله بازکنی غرب تهران با دستگاه با کیفیت مدرن
  • بدون کوچکترین آشفتگی و سروصدا در شب
  • تعویض اتصالات زیر سینک
  • چربی زدایی و رسوب گذاری لوله ها
  • تشخیص گرفتگی لوله و ضمانت 15 روز پس از گرفتگی.
  • شعبه دیگر ما در جنت آباد لوله بازکنی


خدمات لوله بازکنی در غرب تهران

  • لوله بازکنی حمام، حیاط، آشپزخانه و کف ش با ضربه گیر برقی
  • دارای دستگاه فشرده سازی هوا و دستگاه پمپ آب جت
  • رفع انسداد لوله های پارکینگ (گرفتگی با ماسه یا برگ درختان)
  • دستگاه مکنده برای حذف شن و ماسه از فاضلاب
  • حل مشکل چاه ها با استفاده از روش های خاص و راه حل های ضد لوله
  • خارج کردن اشیاء قیمتی با دستگاه مکنده و حل مشکل
  • رفع انسداد لوله سقف و موتورخانه با فنر 30 متری 100% تضمینی
  • گارانتی کامل رفع گرفتگی انواع لوله های منزل
  • اگر ظهر یا شب در خانه بوی بدی به مشام می رسد، احتمالاً فاضلاب خانه شما باید بخور باشد.

این تخصص ماست، فقط با ما تماس بگیرید تا ظرف 20 دقیقه در محل حاضر شده و مشکل شما را حل کنیم.

 


مزایای انتخاب لوله بازکن غربی

کلیه لوله بازکنی های غرب تهران ملزم به رعایت کامل مقررات بهداشتی می باشند. استفاده از ماسک، دستکش یکبار مصرف و مواد ضدعفونی کننده یکی از قوانین اصلی کار ما در دوران کرون است. پس به ما اعتماد کن!. لوله نوین با استفاده از ابزار و دستگاه ها تمامی لوله های مسدود شده را با گارانتی بدون کنده کاری در سریع ترین زمان باز می کند. کادر خدماتی این شرکت در انتخاب لوله بازکن حرفه ای ابتدا با تجربه و دانش کار می کنند! و سپس تعهد و دلسوزی و تعیین تعرفه مناسب بر اساس نرخ های مصوب اتحادیه تهران، اولویت های بعدی انتخاب می باشد. آنچه در این زمینه حائز اهمیت است ارزیابی عملکرد هر لوله بازکنی در غرب تهران در لوله جدید توسط سیستم رضایت آن می باشد. با هر مورد مشکوک به شدت برخورد می شود و تنها افرادی که دارای شرایط لازم برای همکاری باشند به عنوان نیروی خدماتی در این شرکت مشغول به کار خواهند شد.


می پسندم نمی پسندم

جمعه 23 ارديبهشت 1401 -9:58 نظرات()
بازدید : 239 | نویسنده : |

خرید تاج گل همیشه در ایران و جهان برای مراسم ترحیم و مناسبت های مختلف مرسوم بوده است. استفاده از تاج گل تنها به مراسم ترحیم و عزاداری محدود نمی شود. زمانی که تاج گل به دست صاحب مجلس می رسد بسیار مهم است. شایسته است تاج گلی را به موقع برای همدردی با عزاداران در تشییع جنازه بفرستید و در جشن عروسی به آنها سلام کنید. برای خرید تاج گل نکات مهمی وجود دارد که در صورت رعایت آن ها می توانید تاج گلی زیبا و مناسب تهیه کنید که در خاطر صاحب خانه بماند.

در واقع نکات مهمی برای خرید تاج گل وجود دارد. نکته اصلی که باید به آن توجه کرد هزینه خرید تاج گل است و این موضوع ارتباط مستقیمی با انتخاب تاج گل یک طبقه و دو طبقه دارد. کاملا مشخص است که یک تاج گل دو طبقه به دلیل استفاده از گل های بیشتر در آن، حدود دو برابر قیمت یک تاج گل یک طبقه است. موضوع دیگری که می تواند مهم باشد فضا و مکانی است که می خواهیم تاج گل را ارسال کنیم. اگر قصد خرید تاج گل برای یک شرکت یا فروشگاه را دارید، می توانیم از تاج گل یک طبقه استفاده کنیم که حمل آن راحت تر و راحت تر است. اما هیچ محدودیتی برای خرید تاج گل دو طبقه برای مکان های بزرگ مانند نمایشگاه ها یا حرم وجود ندارد.

چند نکته مهم برای خرید تاج گل تبریک را می توان در مورد نوع مراسم نیز اعمال کرد. تاج گل معمولاً برای مراسم ختم، عروسی، مراسم افتتاحیه و همایش ها، جشن ها و حتی تاج گل عروس خریداری می شود. امروزه مردم با خرید تاج گل به مناسبت های مختلف و ارسال به موقع در آن مجلس منحصر به فرد می شوند.

نکات کلیدی برای خرید تاج گل تبریک چیست؟

یکی از مناسب ترین گزینه ها در بین اکلیل ها برای تبریک و عزا، اکلیل است، زیرا بسیار شیک و مدرن است و حمل و نقل آن نیز بسیار راحت است. نکته اصلی در بین چند نکته مهم برای خرید تاج گل حلقه ای، انتخاب گل مناسب با توجه به معنی و نماد آن است. در واقع زمانی که می خواهید تاج گل حلقه ای بخرید. برای تبریک و تهنیت به آن مهم ترین نکته ای که باید در نظر گرفت این است که تاج با گل هایی با مقاومت بالا استفاده شود و نماد و مفهوم مناسب مراسم را نیز داشته باشد. گل هایی که ماندگاری و مقاومت بالایی دارند و دیرتر پژمرده می شوند و ظاهر خود را حفظ می کنند و برای مراسم هایی که ماندگاری بیشتری دارند گزینه مناسب تری هستند.

چنین موضوعی برای تاج گل عروس بسیار مهم است، زیرا خرید تاج گل مناسب در تمام طول جشن عروسی باعث زیباتر و براق شدن عروس می شود. ناگفته نماند که برای مراسم هایی مانند جشن ها و افتتاحیه های مختلف باید از تاج گل هایی با ماندگاری بالا استفاده کرد تا تا پایان مراسم شاداب بماند. نوع گل استفاده شده برای تاج گل نیز بسیار مهم است. گل هایی مانند آنتوریوم، گلایل، گل داوودی برای مجالس ترحیم و عزا و گل هایی مانند ژربرا، میخک، گل صد تومانی و ... برای مراسمی مانند افتتاحیه و عروسی و ... مناسب هستند.

تاج گل حلقه

یک تاج گل برای مراسم خاکسپاری انتخاب کنید گل ها معمولاً با توجه به مراسمی که قصد دارید تاج گل تهیه کنید انتخاب می شوند. در تاج گل تشییع جنازه از گل های داوودی، گلایل، نیلوفر، ارکیده با رنگ های مختلف استفاده می شود. استفاده از رنگ سفید در گل های ترحیم بیشتر از رنگ های دیگر بوده و به عنوان رنگ غالب به شمار می رود. همچنین باید توجه داشت که در بسیاری از موارد رنگ گل با توجه به سن متوفی یا نسبت او با عزادار انتخاب می شود. برای مثال رنگ سفید نماد پاکی روح مرده و قرمز نماد عشق است.

یک تاج گل برای تبریک انتخاب کنید

هنگام خرید تاج گل برای مناسبت های شاد، گزینه های بیشتری دارید. در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند تا بهترین نتیجه را از عروسی خود ببرید. مثلا در انتخاب تاج گل برای جشن ها یا افتتاحیه ها باید از گل داوودی و نیلوفر یا نیلوفر استفاده کرد. تاج گلی که برای تبریک تولد یک دختر در نظر گرفته می شود نباید خالی از گل های صورتی ظریف و زیبا مانند گل نیلوفر باشد.


می پسندم نمی پسندم

دو شنبه 19 ارديبهشت 1401 -21:50 نظرات()
بازدید : 262 | نویسنده : |

دستگاه بالابر که در ایران با نام Climber شناخته می شود، در واقع نوعی وسیله دسترسی به فضای محیطی ساختمان های بلند، سدها، پل ها، سیلوها، مخازن نفت و ... است. در این گونه سازه ها و همچنین سازه هایی که دسترسی به آنها در کل نمای آنها دشوار است، از کلایمر برای نگهداری، نظافت، رنگ آمیزی، نصب پانل های کامپوزیت و به طور کلی بازسازی و نمایش استفاده می شود.


انواع کلایمر از نظر طراحی

طراحی کلایمرها عمدتا با در نظر گرفتن نوع کاربری، ظرفیت کاری و ضریب امنیت در انواع و اندازه های مختلف انجام می شود. از نظر طراحی کلایمر می توان آن را به سه دسته کلی نفربر، حامل مواد و تجهیزات و سکوی عملیاتی تقسیم کرد. کلایمر اغلب دارای یک سبد مخصوص با طول متغیر است، حجم و ظرفیت سبد از دیگر پارامترهای طراحی است. در طراحی کلایمر از انواع سیستم های امنیتی (ترمز چتر نجات - ترمز قوس الکتریکی - ترمز لنت) استفاده می شود که از سقوط دستگاه در مواقع اضطراری جلوگیری می کند. علاوه بر سیستم های امنیتی مختلف که بر عملکرد کابل اصلی دستگاه تأثیر می گذارد، از کابل امنیتی مستقل دیگری نیز در دستگاه استفاده شده است که در مواقع اضطراری که سیستم های امنیتی موجود کار نمی کنند، با سیستم ترمز موازی کار می کند و کل مجموعه را قفل می کند. او انجام می دهد. یکی دیگر از عملکردهای سیستم ایست امنیتی کلایمر متناسب با افزایش وزن سازه و متعلقات آن افزایش می یابد و با فشرده سازی سیم بکسل ضریب ایمنی دستگاه را افزایش می دهد.

خرید کلایمر دست دوم بسیار ریسک پذیر است. کلایمرها معمولا به صورت مدولار طراحی و ساخته می شوند و در نتیجه اکثر قسمت های دستگاه توسط پیچ و مهره به هم متصل می شوند. سهولت نصب، حمل و نقل سریع، مونتاژ و جداسازی آسان از مزیت های اصلی کلایمر نسبت به سایر سیستم های دسترسی، نسبت به داربست قبلی است. بسته به ارتفاع سازه و وزن کار، کلایمر در دو دسته برقی و دستی ساخته می شود. به عبارت دیگر دستگاه می تواند هم به صورت دستی و هم به کمک نیروی موتور الکتریکی حرکت کند. بیشتر در سازه های کم ارتفاع استفاده می شوند.

تفاوت اصلی بین کلایمر و لیفتراک

تفاوت اصلی بین کلایمر و لیفتراک های معمولی که در داخل خانه استفاده می شوند، محل قرارگیری موتور وینچ است. به سمت بالا می کشد در حالی که در کلایمر موتور روی سبد نصب شده است. کلایمرها از نظر حرکت به دو دسته حرکت عمودی و حرکت عمودی-جانبی تقسیم می شوند. در نوعی کلایمر با حرکت عمودی پایه های دستگاه در بالای ساختمان قرار می گیرد و توسط سیم بکسل به موتور وینچ داخل سبد متصل می شود و دستگاه در جهت عمودی حرکت می کند (از این نوع بیشتر استفاده می شود. در ایران).


در نوع دیگر با حرکت عمودی، ریل ها به صورت عمودی بر روی زمین نصب می شوند و توسط مهارهایی به بدنه سازه متصل می شوند و دستگاه بر روی این ریل ها حرکت می کند، این نوع از ایمنی بیشتری نسبت به نوع کابلی برخوردار است. تفاوت کلایمرها که حرکت عمودی-جانبی دارند و کلایمر که فقط حرکت عمودی دارند در ریلی است که در بالای ساختمان قرار دارد و امکان حرکت جانبی را فراهم می کند. بسته به نیاز می توان از طراحی دستی یا برقی در حرکت جانبی کلایمر استفاده کرد.


می پسندم نمی پسندم

دو شنبه 12 ارديبهشت 1401 -19:27 نظرات()
بازدید : 304 | نویسنده : |

کریس همسورث نقش یک مزدور فوق‌العاده سرسخت را بازی می‌کند که در ماموریتی تمام عیار برای نجات پسر ربوده شده یک ارباب جنایت کار می‌کند.

بهترین فیلم های خارجی را با کیفیت فوق العاده از فرافیلم با لینک مستقیم دانلود کنید.
متاسفانه این ربطی به دندانپزشکی ندارد. Extraction یک تریلر اکشن ساخته شده برای نتفلیکس از جانبازان دنیای کمیک مارول - جو روسو فیلمنامه نویس، سم هارگریو متخصص بدلکاری و کارگردانی شده و کریس همسورث ستاره است. این بر اساس رمان گرافیکی سیوداد (که روسو هم نویسندگی آن بود) ساخته شده است که اکشن را از شهر پاراگوئه سیوداد دل استه به داکا در بنگلادش منتقل می کند.

استخراج کمی هولناک و پوچ است، و در پایان یک پلیس خشمگین است - اما باید اعتراف کرد که از نظر اکتان اکشن خالص، روسو و هارگریو نویز را به ارمغان می‌آورند، و تعداد کمی از آنها طولانی هستند. صحنه‌های «تک‌تیرانداز» از راه دور که در آن افراد از کیلومترها دورتر بیرون می‌روند، زیرا گلوله با صدای طنین‌انداز از جمجمه‌شان عبور می‌کند.
همسورث نام نامحتمل تایلر راک است، یک سرباز مزدور فوق سخت و یک جنگجوی افسانه ای، مخفیانه غمگین و تنها. وقتی پسر مدرسه‌ای ارباب جنایت بمبئی، اوی ماهاجان (پانکاج تریپاتی) توسط رقیب مافوق بنگلادشی امیر آصف (پریانشو پاینیولی) ربوده می‌شود، تایلر با مبلغ هنگفتی برای رفتن به داکا استخدام می‌شود - همه اسلحه‌های آتشین و چاقوهای رزمی. چاقو زدن - برای بازگرداندن بچه در واقع او را استخراج کنید. اما وقتی این کار را انجام می‌دهد، تایلر متوجه می‌شود که او را در سراسر مغازه رد می‌کنند و متوجه می‌شود که تنها انسانی که کاملاً دوست دارد اوی (رودراکش جیسوال)، پسر وحشت‌زده‌ای است که اکنون تحت حمایت اوست.

بنابراین زوج شبه پدر و پسر عجیب و غریب در خیابان‌های شلوغ و پر هرج و مرج فرار می‌کنند و بدلکاری‌های چشمگیر و سکانس‌های اکشن فوق‌العاده استروئیدی وجود دارد. گلشیفته فراهانی نقش گرداننده تایلر، نیک را بازی می‌کند که وظیفه‌اش برقراری تماس با او است، در سبکی که اکنون پذیرفته شده‌است. به هر حال چند چتری گوش‌شکن برای پول شما.


می پسندم نمی پسندم

شنبه 10 ارديبهشت 1401 -14:32 نظرات()
بازدید : 277 | نویسنده : |

اگر بتوانید با شلوارهای تنگ دوچرخه بر موانع اجتماعی راه رفتن غلبه کنید، فواید این شلوارهای تنگ بسیار زیاد است. دلیلی وجود دارد که هر دوچرخه سوار رقابتی بزرگ در همه رشته ها از شورت دوچرخه سواری استفاده می کند. دوچرخه کوتاه و بالشتک داخلی آن که گوزن نامیده می شود، از راکب در برابر لرزش های شدید در برابر شرایط عادی جاده و خارج از جاده محافظت می کند. پوشیدن این شورت می تواند راحتی دوچرخه سواری شما را تا حد زیادی بهبود بخشد. نشان دادن ران های قوی خود را می توان بستنی روی کیک در نظر گرفت


چگونه سایز لاستیک دوچرخه کوهستان را انتخاب کنیم؟

سایز لاستیک دوچرخه کوهستان کمی با سایر دوچرخه ها متفاوت است زیرا برای نصب آن باید معیارهای دیگری در نظر گرفته شود. امروزه اکثر دوچرخه های کوهستان به یکی از این 4 سایز که در زیر به آنها اشاره کرده ایم مجهز شده اند و باید بدانید که سایز اصلی تایر دوچرخه شما چقدر است تا برای آن لاستیک بخرید. اولین قسمتی که می توانید سایز لاستیک دوچرخه کوهستان خود را تعیین کنید قطر لاستیک است که یکی از متداول ترین روش هاست و امروزه در بازار در سایزهای 26، 27.5 و 29 اینچ موجود است. در قسمت دوم که ممکن است بسیاری از افراد از این روش اطلاعی نداشته باشند پس باید عرض لاستیک را بررسی کنید. این عدد برای لاستیک های بدون خستگی کوهستانی بر حسب میلی متر محاسبه می شود. مطمئن شوید که عدد سمت راست قطر و عدد سمت چپ عرض لاستیک باشد.


جالب است بدانید شرکت هایی که لاستیک های دوچرخه های آفرود یا کوهستان را عرضه می کنند، معمولا لاستیک هایی با عرض وسیع تری تولید و به بازار عرضه می کنند که اندازه آن حداقل حدود 2 تا 2.3 میلی متر است. همچنین هرچه لاستیک دوچرخه پهن‌تر باشد، تماس آن با زمین بیشتر می‌شود و اصطکاک بیشتری برای شما به ارمغان می‌آورد که باعث حواس‌پرتی کمتری در هنگام رانندگی می‌شود. اما به خاطر داشته باشید که هرچه اندازه و عرض لاستیک دوچرخه شما بزرگتر باشد، وزن کلی دوچرخه بیشتر است.

ویژگی های انواع لاستیک دوچرخه کوهستان چیست؟

هنگام خرید لاستیک با انواع مختلفی مواجه می شوید که به صورت جفتی به فروش می رسند و قطعا سردرگم خواهید شد. انجام دادن. اکنون زمان آن رسیده است که با ویژگی های بارز و خاص انواع لاستیک و تجهیزات دوچرخه کوهستان آشنا شوید. شایان ذکر است در صورتی که لاستیک مناسبی برای ترمز دوچرخه خود تهیه کنید برای شما دردسر ایجاد می کند پس حتما پس از خرید آن را در محل نصب کرده و عملکرد را ارزیابی نمایید.


به طور کلی، لاستیک های دوچرخه کوهستان دارای ردیف های عاج و محکم برای گرفتن زمین در هنگام سواری و حرکت به جلو هستند که با مکان هایی که قصد سفر دارید متفاوت است. اگر بیشتر اهل دوچرخه سواری در مراتع هستید و زیاد در مسیرهای صخره ای دوچرخه سواری نمی کنید، بهتر است یک لاستیک با عاج کوچک تهیه کنید زیرا دوچرخه های کوهستان کمترین مقاومت را در برابر چرخش دارند و می توانید به خوبی مانور دهید. در ادامه نکات مهمی که هنگام خرید باید بدانید را به اختصار به شما می گوییم. به یاد داشته باشید که لاستیک های دوچرخه کوهستان را به صورت مجموعه ای یا جفتی خریداری کنید، زیرا لاستیک های جلو برای کشش بیشتر در پیچ ها و لاستیک های عقب برای انتقال قدرت و کنترل بیشتر بهینه شده اند.

  • حفاظت سوپاپ
  • هماهنگی با سیستم ترمز
  • قرار دادن عاج در ردیف های منظم
  • قطر و عرض استاندارد و صحیح
  • تولید شده توسط یک شرکت معتبر
  • قیمت لاستیک تیوبلس دوچرخه کوهستان

لاستیک های تیوبلس نسبت به سایر لاستیک های کوهستانی مانند لاستیک های میخی و لوله ای کمی گران تر هستند، اما گران هستند. اگر بخواهیم به صورت تخصصی به نحوه قرارگیری این نوع لاستیک ها بپردازیم، می توان گفت که این نوع لاستیک ها به گونه ای است که لبه های لاستیک در محل اتصال به تاج در اثر فشار هوا به هم قفل می شوند. و نیاز به قرار دادن دارند. لوله داخل لاستیک نیست. یک تایر استاندارد تیوبلس مانند یک درزگیر عمل می کند زیرا با فشار رینگ بسته می شود و اجازه خروج هوا را نمی دهد. طبیعی است که سوپاپ و سر سوپاپ لاستیک های تیوپلس با سایر لاستیک ها متفاوت است و سیاست شرکت های تولید کننده این نوع سوپاپ این است که لاستیک ها به راحتی پنچر نشده و احتمال آسیب به حداقل برسد.

 

اگر تایر و لاستیک تیوبلس را از سایت خریداری و خریداری کرده اید، باید به سراغ شخصی که تخصص دارد آن را به خوبی برای شما نصب کند. مزایای تایرهای تیوبلس عبارتند از: پدال زدن با فشار کم باد، افزایش سطح تماس با زمین و برداشتن تیوب و کاهش قابل توجه پنچری. به یاد داشته باشید که به طور کلی لاستیک دوچرخه در فروشگاه های وحیدی و جهان در انواع تیوب ساده، تیوبلس، میخکوبی، تاشو، مقاوم در برابر پنچر شدن و تیوپی به فروش می رسد که بسته به نوع و قیمت آن می توانید. اگر می خواهید پرداخت کنید، نیاز خود را برای یک مسابقه دلپذیر برآورده کنید.


می پسندم نمی پسندم

جمعه 2 ارديبهشت 1401 -15:7 نظرات()